Citace

 

"Méně je více. Jednoduchost je nejvyšší forma promyšlenosti. Intuice je důležitější než průzkum. Zákazník neví, co chce, dokud mu to neukážete. Výborní pracovníci neradi vidí, když jim tolerujete chyby. Když jdete do projektu s tím, že v něm vyděláte peníze, děláte něco špatně. Když nechcete změnit svět k lepšímu, tak to rovnou zabalte. A buďte šílení. Lidé, kteří jsou dost šílení na to, aby začali měnit svět, jsou ti, kterým se to podaří."
Steve Jobs, Apple
 
"Dobré je zakládat strategii na tom, co se nemění. … Všechna energie, kterou do takových věci vložíte teď, vám bude pořád přinášet dividendy, i za deset let. Samozřejmě se všichni klidně můžete každé ráno budit celí vyděšení a na propoceném prostěradle, ale ne kvůli strachu z konkurence. Strach mějte z toho, že nebudou spokojení zákazníci, protože od těch máme peníze. Od konkurence nikdy neuvidíme ani haléř. Když člověk založí firmu, nejvíc přemýšlí o tom, „jak“ něco udělat, pak už nepřemýšlí o tom „jak“ se něco udělá, ale „co“ je potřeba udělat, později už nepřemýšlí o tom, „co“ je třeba udělat, ale „kdo“ to udělá. Hlavní otázka pro vedoucího tedy je, zda po této křivce postupuje správným tempem. Přitom všem, ale je potřeba se zabývat vybranými činnosti, které považuje za tak významné, že je sledujeme až na výkonnou úroveň k „jak“."
Jeffrey P. Bezos, Amazon