Obchodní zástupci v terénu

Pokud Vaše firma používá obchodní zástupce, kteří se v terénu starají o Vaše zákazníky, pak zcela jistě řešíte následující oblasti. Pro větší počet obchodních zástupců než dva zcela logicky nastává otázka, jak udělat jejich práci co nejefektivnější a jak i lépe "hlídat" jejich pracovní využití.

Náplň práce obchodního zástupce

  • Péče o zákazníka
    • Prodejní argumentace
    • Monitoring distribuce
    • Příjem objednávek
  • Rozvoj vztahu se zákazníkem
    • Zájmy firmy
    • Řešení pohledávek
    • Zajištění prodejních akcí
    • Průzkum konkurence
  • Osobní evidence obchodního zástupce
    • Plánování cest a nepřítomnosti
    • Kniha jízd
    • Cestovní náklady

Technický koncept řešení

  • Strana serveru
    • MS SQL server 2005 nebo vyšší
    • Informační systém firmy umožňující buď zakázkové úpravy, nebo transparentní přístup pro čtení a zápis do centrální databáze
  • Strana klienta
    • MS InfoPath 2003 nebo vyšší
  • Propojení
    • Zabezpečení připojení mezi klientem a serverem v prostředí Internetu (VPN)
    • Kvalitní připojení serveru k Internetu
    • Připojení klientů pomocí mobilního telefonu k Internetu

Případovou studii naleznete zde.